خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

با این سرویس می توانید هر آن چه را که در مقابل تلویزیون در حال اتفاق افتادن است را از طریق دوربین داخل تلویزیون در تلفن همراه خود، مشاهده نمایید. ویژگی دیگر All share است که با استفاده از آن می توانید از منبع های مختلف در تلویزیون عکس و فیلم پخش کنید و این اجازه را می دهد تا هر محتوایی که با تلویزیون سازگار است را تماشا کنید. همچنین می توانید مطالبتان را در فضای ابری ذخیره کنید و هر وقت که خواستید، از طریق یک دستگاه دیگر آن ها را تماشا کنید. با تلویزیون های هوشمند سامسونگ، دیگر لازم نیست تا نگران این باشید که تلویزیونتان به روز نباشد و از دنیای فناوری های تازه عقب بیفتد. سامسونگ دارای تکامل بوده و سال به سال پیشرفت می کند. اما نیازی نیست تا هر سال تلویزیون خود را عوض کنید. زیرا سامسونگ در کنار تلویزیون های خود، افزونه هایی به بازار ارائه می کند که به پشت تلویزیون وصل می شود و تا جای ممکن، امکانات تلویزیون های جدید را به نسخه های قدیمی تر منتقل می سازد.

  • کاربری خانگی و عمومی
  • محدود شده به نرخ رفرش 60 هرتز
  • پشتیبانی از تکنولوژی Mirroring موبایل به تلویزیون
  • کیفیت تصویر

با عینک های 3 بعدی سامسونگ میتوانید تصاویر خارق العاده سه بعدی را با دقت فول اچ دی 1080p تماشا کنید. با الگوریتم پیچیده و پیشرفته تنظیم دقیق نور که کنتراست، رنگ و وضوح را بهبود میبخشد، کیفیت تصاویر پیش چشم خود را باور نخواهید کرد. تلویزیونی را کشف کنید که در آن طراحی حیرت انگیز و امکانات برتر مشاهده با هم ادغام شده اند. محیط زندگی خود را با این طراحی پیچیده و شیک متحول سازید. طراحی جذاب و زیبای منحصر به فرد سامسونگ از حاشیه باریک بدنه استفاده میکند تا تجربه فراگیرتر و گسترده تری داشته باشید. در این طراحی از نمای منحنی گون جذاب و یک پایه نوآورانه استفاده شده است که در کنار هم یک شاهکار کامل هنری محسوب میشوند. به یمن وجود قابلیت های ارتباطی هوشمند میتوانید تجربه مشاهده لذت بخش تر و هوشمندانه تری داشته باشید. با AllShare Play میتوانید فیلم، عکس و موسیقی و سایر فایل های چندرسانه ای را مستقیماً در تلویزیون خود پخش کرده و از آنها روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

تایزن (به انگلیسی: Tizen) یک سیستمعامل آزاد و متنباز برای تلفن همراه است که بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شدهاست. این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی میشود و توسط انجمن تایزن ارائه شدهاست. تایزن از سیستم عامل سکوی لینوکس سامسونگ (SLP) ساخته شدهاست. این سیستم عامل شامل تعدادی از ماژولهای خود همانند مدیریت شبکه را از پروژهٔ میگو، آمیزشی از سیستمعاملهای تلفن همراهِ موبلین ساخته شده توسط شرکت اینتل و ماامو توسط شرکت نوکیا، برگرفتهاست. توسعه توسط شرکتهای گردهمآمده به دور انجمن تایزن رهبری میشود؛ که در حال حاضر سامسونگ و اینتل میباشند. بعضی از توسعهدهندگان سابق میگو هم در این تلاش سهیم شدند. چارچوب نرمافزار تایزن برای توسعهدهندگان سوم شخص بر اساس استانداردهای وبی همچون اچتیامال۵ و تکنولوژیهای وب WAC و غیره میباشد و طراحی شدهاست تا در تبلتها، نتبوکها، تلفنهای هوشمند، تلویزیونهای هوشمند و تجهیزات تفریحی/اطلاعاتی داخل خودرو استفاده شود. کیت توسعه نرمافزار تایزن توسط سامسونگ تحت یک مجوز مالکیتی انحصاری میباشد و شامل محیط یکپارچه توسعه نرمافزار تحت وب، برابرساز، زنجیره ابزار تألیف، کدهای نمونه و مستندات است.

پایه تلویزیون جدید سامسونگ 50TU8500 هلالی شکل است و در وسط تلویزیون قرار دارد. پشت این پایه محلی برای قرار گرفتن کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد و شما می تواناید کابل های مختلفی که با تلویزیون متصل می کنید را از این شکاف عبور دهید. به این ترتیب کابل ها مرتب و منظم پشت پایه تلویزیون مخفی می شوند و از هرج و مرج جلوگیری می شود. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد، برای دیدن تصاویر اصلی محصول به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی در سایز 43 اینچ تلویزیون TU8500 وجود ندارد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ TU8500 طراحی شیک و زیبایی دارد و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون را هم می توان روی پایه و میز نصب نمود و هم می توان آن را روی دیوار نصب کرد. در هر دو صورت زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد.

 

با این کار می توانید تمام جوانب را بررسی بسنجید. از طریق ایمیل نیز می توانید با ما در ارتباط باشید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از tv سامسونگ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اما راحت ترین کار ثبت نام در سایت کالاچی تلویزیون سامسونگ قیمت ال ای دی بانه است. پس از ثبت نام در سایت می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و از تخفیفات زیادی بهره مند شوید. قطعا تنوع لازم و قیمت های مناسب مشوق شما برای خرید خواهند بود. در ضمن امکان بررسی و مقایسه تلویزیون های متفاوت در سایت کالاچی بانه وجود دارد. این کار می تواند خرید تلویزیون را برای کاربر با فراغ بال بیشتری همراه سازد. بانه یکی از قطب های اقتصادی در غرب کشور است که در سال های اخیر اسم و رسمی را برای خود به پا کرده است. متأسفانه سوء استفاده نا اهلان و سود جویان از این قضیه تا حدی اعتماد کاربران را سلب نموده است. اما به جرات می توان گفت که اصلی ترین کالاهای موجود در بازار ایران متعلق به بانه است.

تلویزیون سامسونگ اصل

پیرو این اتفاق، مایکروسافت، یاهو و آمریکا آنلاین معاملهای را منعقد نمودند که مطابق آن کاربران Live Communication Server مایکروسافت میتوانستند با سایر کاربران عمومی پیامرسانی فوری حرف بزنند. پروتکلها تعیین شد. جدای از این موارد، مایکروسافت و یاهو در ۱۳ اکتبر ۲۰۰۵ اعلام کردند که از ربع سوم سال ۲۰۰۶ با استفاده از استاندارد SIP/SIMPLE با یکدیگر همکنشپذیر خواهند بود. به دنبال آن در دسامبر ۲۰۰۵ گوگل و یاهو قرارداد شراکت راهبردی را امضا نمودند که مطابق آن کاربران گوگل تاک میتوانند با کاربران ICQ و AIM حرف بزنند به شرط آنکه یک حساب AIM نیز داشته باشند. یک راه، ترکیب پروتکلهای مختلف در برنامه کارخواه پیامرسانی فوری (IM Client) است. راه دیگر ترکیب پروتکلهای متفاوت در برنامه کارساز پیامرسانی فوری(IM Server) است. این روش وظیفه ارتباط با سرویسهای دیگر را به گردن کارساز (سرور) میاندازد. کارخواهها نیاز به دانستن پروتکلهای پیامرسانی فوری ندارند. مثلاً LCS 2005 Public IM Connectivity.

  • منوی هوشمند سامسونگ چیدمان بهتری نسبت به ال جی دارد
  • پشتیبانی از HDMI Quick Switch
  • دارای بلوتوث نسخه 4.2
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • تاخیر در روشن شدن تلویزیون
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل
  • نمایش همه محصولات تجهیزات ذخیره سازی

سامسونگ در سال جدید میلادی با رونمایی از تلویزیون سری 8 مدل BU و ریموت کنترل خورشیدی آن انقلاب عظیمی را در ساخت و طراحی نمایشگرها به وجود آورده است. پنلی کوچک و مربعی روی ریموت کنترل قرار دارد که با گرفتن انرژی ( نور خورشید یا نور مصنوعی ) به طور کامل شارژ می شود. همچنین ممکن است در شب و هنگامی که در تاریکی دارید به فیلم نگاه می کنید، شارژ ریموت کنترل خورشیدی تمام شود و نوری در دسترس نیست تا آن را شارژ کنید! در این مواقع همانند گوشی آن را با کابل USB شارژ کنید. تمامی دکمه ها روی ریموت کنترل واضح و به صورت خوانا است و کاربر به راحتی می تواند از راه دور نیازهای خود را برطرف کند. شیفته ی تصاویری با لیست قیمتهای تلویزیون سامسونگ کیفیت باورنکردنی شوید! 3840 پیکسل می باشد. وجود فناوری تقویت کننده ی کنتراست در این محصول باعث طبیعی جلوه دادن تصاویر با نشان دادن تمامی جزئیات ریز و درشت می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55BU8072 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : saryas
ت : دو شنبه 6 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی